fbpx
 

Sıkça Sorulan Sorular

Çek Kazan nedir?

Çek Kazan, markaların kullanıcılarına yönelik olarak hazırladığı tüketici promosyon kampanyalarının hedef kitlesine çok daha kolay ulaşmasını sağlayan bir platformdur. Akıllı telefonunuza yüklenen uygulaması sayesinde alışverişiniz sonrasında katılmak istediğiniz kampanya koşullarını sağlayan satış fişinin fotoğrafını çekerek uygulamaya yüklersiniz. Fişin içeriği Çek Kazan tarafından analiz edilerek, ödülleriniz yine uygulama üzerinden dijital olarak sizlere ulaştırılır.

Neden Çek Kazan kullanmalıyım?

Çek Kazan içerisinde aktif olan ve sıklıkla yenilenen kampanyalar yer almaktadır. Çek Kazan ailesine katılarak birçok markaya ait ve Çek Kazan’a özel kampanyalı ürünleri takip edebilir ve bu ürünlerden yapmış olduğunuz alımlar sayesinde anında bedava ödüllere kavuşur, puanlar kazanır ve bu puanlar ile de istediğinizi alabilirsiniz.

Kampanyaları nasıl takip ederim?

Süresi geçmemiş, aktif olan tüm kampanyaları web sitemizde ve Çek Kazan uygulaması içinde görebilir, görseller üzerinden ve kampanya detay sayfasından kampanya kurallarını, lokasyonları, ürünleri ve hangi tarihler arasında geçerli olduğunu takip edebilirsiniz.

Kampanyalara nasıl katılırım?

Çek Kazan içerisinden süresi geçmemiş, aktif tüm kampanyaları görebilir, bu kampanyaların içine girerek kampanya koşullarını inceleyebilirsiniz. Katılmak istediğiniz kampanya sayfasından, koşulları sağlayan fişinizin fotoğrafını yükleyerek kampanya katılımınızı gerçekleştirirsiniz.

Bir kampanyaya kaç kez katılabilirim?

Kampanya katılım koşulları her kampanya için farklılık göstermektedir. Detaylar ise kampanya görseli → kampanya kurallarında belirtilmektedir. Lütfen katılmak istediniz kampanya kurallarının tamamını dikkatle inceleyiniz.

Kampanya ürünlerini nasıl görebilirim?

Kampanya kuralları ve kampanya duyurularında kampanyanın hangi ürün kategorisinde olduğu belirtilmektedir. Kampanya tanımında varsa detaylı ürün listeleri fotoğraf yükleme adımı sonrasında listelenmektedir.

Fişimi yükleyeceğim kampanyayı bulamıyorum, neden?

Tüm aktif kampanyalar ve kuralları, kampanyanın geçerli olduğu tarihlerde uygulamadan takip edilmektedir. Tarihi geçen kampanyalar ise uygulamada gözükmez ve katılım sağlanamaz.

Markadan/Çek Kazan’dan özel bir kod içeren bir kampanya daveti aldım. Ancak kampanyayı bulamıyorum, neden?

Özel kod içeren davetler sadece gönderilen kişiye özeldir. Mesajda da belirtildiği gibi, cep numaranıza SMS ile gönderilen kodu Uygulama → Menü → Kampanya Kodu bölümüne girmenizin ardından ana sayfayı yenileyerek özel kampanyanıza kampanya tarihleri içerisinde ulaşabilirsiniz.

Markette ilanı var, uygulamada kampanya yok, neden?

Kampanya Kuralları ve uygulama kullanım koşullarında belirtildiği gibi sadece kampanya tarihleri içerisinde uygulamadan fiş paylaşımı yapılmaktadır. Uygulamada olmayan bir kampanya duyurusunu satış noktasında gördüğünüz taktirde şehir, semt ve satış noktası ismiyle ilgililere iletilmek üzere bizimle paylaşabilirsiniz.

Kampanyalar neden belli marketlerde düzenleniyor?

Uygulamadaki kampanyalar markaların belirlediği kurallar, ürünler çerçevesinde seçtikleri marketlerde -kampanya lokasyonu- düzenlenmektedir. Önereceğiniz marketler varsa bize yazın, markalarla paylaşalım.

Fişimi uygulama içerisinden nasıl paylaşırım?

Fişinizi mümkünse desensiz düz bir yere koyun, telefonunuzu fişe paralel bir şekilde tutun. Uygulamayı açın ve katılmak istediğiniz kampanyayı seçin. Kampanyanın geçerli olduğu lokasyonlar sayfanın altındadır. Fişin ait olduğu perakende lokasyonu seçip tıkladığınızda kamera sekmesi açılacaktır.  Fişinizin mümkünse tamamını bu sekmede gördüğünüz çizgilerin arasına yerleştirin ve okunabilir olduğuna emin olduktan sonra fotoğrafını çekin. Fişiniz kısa ise ilk fotoğrafı çektikten sonra karşınıza çıkan menüden “fiş tamamlandı” butonuna basınız. Eğer fişiniz tek fotoğrafa sığmayacak kadar uzunsa, ilk fotoğrafı çektiğinizde karşınıza çıkan menüden “Fişin devamını çek” butonuna basıp fişinizi tamamlayana kadar işleme devam ediniz. Gerekli durumlarda ürün barkodunu okutarak veya aldığınız ürünleri seçerek işlemi ‘tamam/bitti” tuşu ile sonlandırabilirsiniz. Bu işlemi yapabilmeniz için Çek Kazan uygulamasına, Kamera-GPS kullanım hakları ile uygulamadan bildirim alma izinlerini vermiş ve KVKK – Kişisel Verileri Koruma Kanunu prosedürüne ait işlemi tamamlamış olmanız  gerekmektedir.

Fişimi okutamıyorum, siyah bir ekran var, neden?

Fişinizi uygulama içerisinden göndermek için uygulamaya kamera izni vermiş ve KVKK – Kişisel Verileri Koruma Kanunu prosedürüne ait işlemi tamamlamış olmanız gerekmektedir.

Fişin fotoğrafını çektim barkod okutamıyorum, ne yapabilirim?

Kampanya ürünlerini iki yöntemle sisteme yükleyebilirsiniz; Barkod numarasını okutarak veya fiş fotoğrafını çek / bitti tuşuna bastıktan sonra ürün isimlerine tıklayarak aldığınız sayıyı girebilir ve fiş üzerindeki her ürün için bu işlemi uygulayabilirsiniz.

Fişim ne zaman onaylanır?

Uygulama içerisinden gönderilen fişler sistem tarafından en geç 24 saat içerisinde kontrol edilir ve kampanya şartlarına uyan tüketicilere ödülleri veya fişin neden kabul edilmediğini açıklayan mesajlar gönderilir.

Fişimi neden reddettiniz?

Tüm fiş redleri konuyu açıklayan mesajlarla yapılmaktadır. Mesajlarınıza uygulama sağ üst köşesinde bulunan zil ikonundan veya uygulama → menü → mesajlarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

Gönderdiğim fişler hangi durumlarda red oluyor?

Sıklıkla karşılaştığımız sebepler arasında fişin okunamamış olması veya kampanya koşullarına uygun olmamasını sayabiliriz. Okunamamasının nedenleri kötü ışık, kötü arka plan, kağıdın kalitesizliği veya fişin tam olarak çekilmemesi olabilir. Reddedilme nedeni size gönderilen mesajlarda belirtildiğinde lütfen kampanya koşullarının tamamını okuyunuz ve kurallara uygun bir şekilde fişi tekrar yükleyiniz. Çok sık karşılaştığımız bir başka neden ise aynı fişin birden fazla kez aynı veya farklı kullanıcılar tarafından gönderilmesidir. Reddedilme nedenlerinden bir diğeri ise fişin alışveriş tarihinden itibaren 5 gün içerisinde yollanmamasıdır. Bir başka reddedilme nedeni kampanya katılım sınırının aşılmasıdır.

Fişim devamlı reddediliyor, neden?

Kampanya şartlarına ve uygulama kullanım koşul ve yükümlülüklerine uymayan fişler reddedilmektedir.

Kazandığım ödülleri uygulama içerisinden nasıl görebilirim?

Kazandığınız ödüller uygulama → menü → kuponlarım seçeneği altında görüntülenmektedir. Son kullanım tarihine kadar kullanılmayan ödüller ise uygulamadan otomatik olarak silinmektedir.

Ödülümü nasıl kullanacağım?

Fişiniz onaylandığında size gönderilen bildirimde kazandığınız ödülün hangi tarihe kadar geçerli olduğu, nasıl kullanılacağı ve daha fazla bilgiye nasıl ulaşacağınıza dair bilgiler ve yönlendirmeler bulunmaktadır. Ödüllerinize ve kullanım bildirimlerine son kullanım tarihine kadar uygulama → menü → kuponlarım bölümünden de ulaşabilirsiniz.

Kuponum ne zamana kadar geçerli?

Her kampanyanın ödül kuponunun geçerlilik süresi birbirinden farklıdır kampanya koşullarına göre değişiklik gösterebilir. Kuponunuzun ait olduğu kampanya koşullarını -süresi geçmemiş ise uygulamadan- veya web sayfasından okuyup geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Ödül kuponum geçersizmiş, neden?

Uygulama menü, kuponlarım bölümünde tarif edildiği şekilde kuponunuzu kullanamıyorsanız ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz. Problemi yaşadığınız il, ilçe ve kabul edilmeme nedenini uygulama içerisinden aktardığınızda ödül sağlayıcı ile mesajınız paylaşılacaktır.

Adresime gönderilecek ödüllerim için adresimi nasıl güncellerim?

Bazı kampanyalarımızın ödülleri adresinize yollanmaktadır. Adres bilgileriniz için Çek Kazan uygulamasına kaydolduğunuzda doldurduğunuz bilgiler esas alınmaktadır. Eğer adresinizi kontrol etmek veya güncellemek isterseniz uygulama → menü → profil bölümünden gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz. Ödül gönderimlerinde bu bölümde belirttiğiniz güncel bilgiler esas alınmaktadır.

Sinema kuponum neden aktif olmuyor?

Kuponunuzun aktif olabilmesi için Sinema gişesinde olmanız gerekmektedir. Örneğin kazandığınız sinema bileti ödülünü kullanmak istiyorsanız sinemaya giderek uygulamayı kullanabilirsiniz. Gişeye gittiğinizde internet bağlantısı ve GPS açık, telefonunuzun ‘sahte lokasyon’ seçeneğinin kapalı olduğundan emin olunuz.

Sinema kuponumun geçersiz olduğunu söylediler, neden?

Uygulama Menü → kuponlarım bölümünden ulaşacağınız bildirimde kuponunuzu hangi filmlerde, ne zamana kadar nasıl kullanabileceğinize dair tüm detaylar bulunmaktadır. Gişe görevlisine uygulama içerisindeki bu mesajı göstererek pos makinesinde doğru uygulama ve kampanyayı seçmesini isteyebilirsiniz.

Sinema kuponunu aktifleştiremiyorum, siz aktifleştirebilir misiniz?

Tüm kampanya kurallarında belirtildiği gibi tanımlanan kuponlar sadece kullanıcılar tarafından aktifleştirilmektedir. Kupon aktifleştirmesi ile ilgili bölümleri tekrar okuyunuz.

Aktif edilen kuponların geçerlilik süresi nedir?

Aktive edilen sinema bilet kodları aynı gün içerisinde sadece aktive edilen sinema salonlarında kullanılabilir. Aktive edildikten sonra aynı gün saat 24:00’a kadar kullanılmayan kodlar geçerliliğini yitirecektir.

Yanlışlıkla kuponu aktive ettim, düzeltir misiniz?

Kupon aktifleştirmeleri bizzat kampanya katılımcıları tarafından yapılmakta ve dijital sistemlerdeki işlemlerin geri alınması mümkün olmamaktadır.

Uygulama “sahte lokasyon” hatası veriyor ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde veya bazı web sayfalarını ziyaret sonucunda sahte lokasyon programları cep telefonunuzda aktif olabilir.  Telefonunuzun ayarlar → geliştirici seçenekleri → sahte konumlara izin ver seçeneğinin aktif olmadığından, eğer aktif ise kapatıldığından emin olarak tekrar deneyiniz.

Yakıt puanım yüklenmedi, neden?

Yakıt puanlar kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Data Paketim yüklenmedi, neden?

Data Paketleri kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Ödül kartım gönderilmedi, neden?

Ödül Kartları kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Uygulamaya nasıl kayıt olurum?

Kullandığınız telefon tipine göre App Store veya Google Play’den Çek Kazan uygulamasını indirdikten sonra ilk açılacak ekranda yer alan bilgileri doldurunuz. Size gönderilen doğrulama kodunu telefonunuza girdiğinizde kayıt işleminiz tamamlanmış olacaktır.

Uygulamadan kaydımın silinmesini istiyorum, nasıl yaparım?

Çek Kazan uygulama üyeliğinizi istediğiniz anda sebep göstermeksizin, aşağıdaki şekilde iptal edebilirsiniz. destek@barn.com.tr adresine yapılacak talepten sonra sistemde kayıtlı bulunan e-postanıza gönderilen silme talebini onaylamanız durumunda iptaliniz gerçekleşecektir. İptal işleminden sonra aynı telefon numarasıyla yeni üyelik oluşturmanız, kampanyalara katılarak ödül kazanmanız mümkün olmayacaktır.

Telefon numaram değişti. Uygulamayı yeni numarama kaydedebilir miyim?

Uygulama içerisinden paylaşılan fişlerin değerlendirilmesi sonucunda yasal kampanya kurallarına göre tanımlanan ödüller katılımın sağlandığı cep numarası tarafından kullanılmaktadır. Bu yüzden telefon numarası değişimi mümkün değildir.

Telefon cihazım değişti. Uygulamadaki ödüllerim ve bilgilerim kaybolur mu?

Cihaz değişimleri sonrasında Çek Kazan uygulamasını tekrar yükleyerek, kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapmanız durumunda, uygulamayı hiçbir bilginiz kaybolmadan kullanmaya devam edebilirsiniz.

Uygulamaya kamera iznini nasıl verebilirim?

Android telefonlarda Ayarlar → Uygulamalar → Uygulama Yöneticisi → Çek Kazan uygulaması adımlarını takip ederek İzinler kısmından kamera seçeneğini aktifleştirerek,

IOS telefonlarda Ayarlar → Çek Kazan adımları takip edilerek Kamera sekmesini aktifleştirdikten sonra tekrar deneyiniz.

Telefondaki sahte konum uygulamasını nasıl kaldırabilirim?

Telefonunuzun Ayarlar → Geliştirici seçenekleri → Sahte konumlara izin ver seçeneğinin aktif olmadığından eğer aktif ise kapatıldığından emin olarak tekrar deneyiniz.

Uygulamayı yüklemeye çalışıyorum, olmuyor neden?

Uygulamayı indirememe durumu Çek Kazan uygulaması ile alakalı bir problem değildir. İnternetinizde bir sorun olmadığını düşünüyorsanız Apple Store için; Uygulamanın Apple Store’dan indirilememesi konusunda Apple Destek Hattı 00800 448 829 878 numaralı telefondan, Google Play içinse Google Play Yardım bölümünden destek alabilirsiniz.

Kayıt olmam için onay kodu gelmedi, neden?

Aktivasyon kodu servis sağlayıcısı tarafından gönderilmektedir. Cep telefonu servis sağlayıcınız ile görüşerek kayıt kodunu gönderen iletişim numarasının yasaklı listesinde olup olmadığını kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz.

Profilimde adresimi güncelleyemiyorum, neden?

Uygulama Menü → Profil bölümüne girdikten sonra Posta Kodu, İl, İlçe, Adres 1 ve Adres 2 bölümlerini ayrı ayrı doldurarak adresinizi tamamladıktan sonra klavyeyi kapatmak için ekranda herhangi bir noktaya dokunduktan sonra güncelle butonuna basabilirsiniz.

Bildirimler gelmiyor neden?

IOS telefonlarda Ayarlar → Bildirimler → Çek Kazan adımları takip edilerek Bildirimlere İzin Ver sekmesinin aktif olması gerekmektedir.
Android telefonlarda Ayarlar → Uygulamalar → Uygulama Yöneticisi → Çek Kazan uygulaması adımlarını takip ederek İzinler kısmından Bildirimler seçeneğinin aktifleştirilmesi gerekmektedir.

Size nasıl ulaşırım?

Dijital platformumuzda üyelerimizle olan tüm iletişim kalıcı ve takip edilebilir olması için yazılı olarak sağlanmaktadır. Uygulama kullanımı ve kampanyalara ait yasal koşullar, yönlendirmeler yeterli olmadığı durumlarda uygulama menü–destek–görüş bildir bölümünden bize ulaşabilirsiniz. Talepleriniz hafta içi mesai saatleri 09:00 – 18:00 arasında yazılı olarak cevaplanacaktır.

Gönderdiğim taleplere cevap alamıyorum, neden?

Uygulama içerisinden gelen her talep hafta içi mesai saatleri içerisinde (09:00 – 18:00) cevaplanmakta, cevaplar ya uygulama içerisinden ya da kullanıcının kayıt esnasında belirttiği mail adresine gönderilmektedir. Spam bölümü dahil kontrol eder misiniz? Gelen taleplere telefon ederek veya SMS göndererek cevaplama sistemi mobil uygulamamızda bulunmamaktadır.

Çek Kazan nedir?

Çek Kazan, markaların kullanıcılarına yönelik olarak hazırladığı tüketici promosyon kampanyalarının hedef kitlesine çok daha kolay ulaşmasını sağlayan bir platformdur. Akıllı telefonunuza yüklenen uygulaması sayesinde alışverişiniz sonrasında katılmak istediğiniz kampanya koşullarını sağlayan satış fişinin fotoğrafını çekerek uygulamaya yüklersiniz. Fişin içeriği Çek Kazan tarafından analiz edilerek, ödülleriniz yine uygulama üzerinden dijital olarak sizlere ulaştırılır.

Neden Çek Kazan kullanmalıyım?

Çek Kazan içerisinde aktif olan ve sıklıkla yenilenen kampanyalar yer almaktadır. Çek Kazan ailesine katılarak birçok markaya ait ve Çek Kazan’a özel kampanyalı ürünleri takip edebilir ve bu ürünlerden yapmış olduğunuz alımlar sayesinde anında bedava ödüllere kavuşur, puanlar kazanır ve bu puanlar ile de istediğinizi alabilirsiniz.

Kampanyaları nasıl takip ederim?

Süresi geçmemiş, aktif olan tüm kampanyaları web sitemizde ve Çek Kazan uygulaması içinde görebilir, görseller üzerinden ve kampanya detay sayfasından kampanya kurallarını, lokasyonları, ürünleri ve hangi tarihler arasında geçerli olduğunu takip edebilirsiniz.

Kampanyalara nasıl katılırım?

Çek Kazan içerisinden süresi geçmemiş, aktif tüm kampanyaları görebilir, bu kampanyaların içine girerek kampanya koşullarını inceleyebilirsiniz. Katılmak istediğiniz kampanya sayfasından, koşulları sağlayan fişinizin fotoğrafını yükleyerek kampanya katılımınızı gerçekleştirirsiniz.

Bir kampanyaya kaç kez katılabilirim?

Kampanya katılım koşulları her kampanya için farklılık göstermektedir. Detaylar ise kampanya görseli → kampanya kurallarında belirtilmektedir. Lütfen katılmak istediniz kampanya kurallarının tamamını dikkatle inceleyiniz.

Kampanya ürünlerini nasıl görebilirim?

Kampanya kuralları ve kampanya duyurularında kampanyanın hangi ürün kategorisinde olduğu belirtilmektedir. Kampanya tanımında varsa detaylı ürün listeleri fotoğraf yükleme adımı sonrasında listelenmektedir.

Fişimi yükleyeceğim kampanyayı bulamıyorum, neden?

Tüm aktif kampanyalar ve kuralları, kampanyanın geçerli olduğu tarihlerde uygulamadan takip edilmektedir. Tarihi geçen kampanyalar ise uygulamada gözükmez ve katılım sağlanamaz.

Markadan/Çek Kazan’dan özel bir kod içeren bir kampanya daveti aldım. Ancak kampanyayı bulamıyorum, neden?

Özel kod içeren davetler sadece gönderilen kişiye özeldir. Mesajda da belirtildiği gibi, cep numaranıza SMS ile gönderilen kodu Uygulama → Menü → Kampanya Kodu bölümüne girmenizin ardından ana sayfayı yenileyerek özel kampanyanıza kampanya tarihleri içerisinde ulaşabilirsiniz.

Markette ilanı var, uygulamada kampanya yok, neden?

Kampanya Kuralları ve uygulama kullanım koşullarında belirtildiği gibi sadece kampanya tarihleri içerisinde uygulamadan fiş paylaşımı yapılmaktadır. Uygulamada olmayan bir kampanya duyurusunu satış noktasında gördüğünüz taktirde şehir, semt ve satış noktası ismiyle ilgililere iletilmek üzere bizimle paylaşabilirsiniz.

Kampanyalar neden belli marketlerde düzenleniyor?

Uygulamadaki kampanyalar markaların belirlediği kurallar, ürünler çerçevesinde seçtikleri marketlerde -kampanya lokasyonu- düzenlenmektedir. Önereceğiniz marketler varsa bize yazın, markalarla paylaşalım.

Fişimi uygulama içerisinden nasıl paylaşırım?

Fişinizi mümkünse desensiz düz bir yere koyun, telefonunuzu fişe paralel bir şekilde tutun. Uygulamayı açın ve katılmak istediğiniz kampanyayı seçin. Kampanyanın geçerli olduğu lokasyonlar sayfanın altındadır. Fişin ait olduğu perakende lokasyonu seçip tıkladığınızda kamera sekmesi açılacaktır.  Fişinizin mümkünse tamamını bu sekmede gördüğünüz çizgilerin arasına yerleştirin ve okunabilir olduğuna emin olduktan sonra fotoğrafını çekin. Fişiniz kısa ise ilk fotoğrafı çektikten sonra karşınıza çıkan menüden “fiş tamamlandı” butonuna basınız. Eğer fişiniz tek fotoğrafa sığmayacak kadar uzunsa, ilk fotoğrafı çektiğinizde karşınıza çıkan menüden “Fişin devamını çek” butonuna basıp fişinizi tamamlayana kadar işleme devam ediniz. Gerekli durumlarda ürün barkodunu okutarak veya aldığınız ürünleri seçerek işlemi ‘tamam/bitti” tuşu ile sonlandırabilirsiniz. Bu işlemi yapabilmeniz için Çek Kazan uygulamasına, Kamera-GPS kullanım hakları ile uygulamadan bildirim alma izinlerini vermiş ve KVKK – Kişisel Verileri Koruma Kanunu prosedürüne ait işlemi tamamlamış olmanız  gerekmektedir.

Fişimi okutamıyorum, siyah bir ekran var, neden?

Fişinizi uygulama içerisinden göndermek için uygulamaya kamera izni vermiş ve KVKK – Kişisel Verileri Koruma Kanunu prosedürüne ait işlemi tamamlamış olmanız gerekmektedir.

Fişin fotoğrafını çektim barkod okutamıyorum, ne yapabilirim?

Kampanya ürünlerini iki yöntemle sisteme yükleyebilirsiniz; Barkod numarasını okutarak veya fiş fotoğrafını çek / bitti tuşuna bastıktan sonra ürün isimlerine tıklayarak aldığınız sayıyı girebilir ve fiş üzerindeki her ürün için bu işlemi uygulayabilirsiniz.

Fişim ne zaman onaylanır?

Uygulama içerisinden gönderilen fişler sistem tarafından en geç 24 saat içerisinde kontrol edilir ve kampanya şartlarına uyan tüketicilere ödülleri veya fişin neden kabul edilmediğini açıklayan mesajlar gönderilir.

Fişimi neden reddettiniz?

Tüm fiş redleri konuyu açıklayan mesajlarla yapılmaktadır. Mesajlarınıza uygulama sağ üst köşesinde bulunan zil ikonundan veya uygulama → menü → mesajlarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

Gönderdiğim fişler hangi durumlarda red oluyor?

Sıklıkla karşılaştığımız sebepler arasında fişin okunamamış olması veya kampanya koşullarına uygun olmamasını sayabiliriz. Okunamamasının nedenleri kötü ışık, kötü arka plan, kağıdın kalitesizliği veya fişin tam olarak çekilmemesi olabilir. Reddedilme nedeni size gönderilen mesajlarda belirtildiğinde lütfen kampanya koşullarının tamamını okuyunuz ve kurallara uygun bir şekilde fişi tekrar yükleyiniz. Çok sık karşılaştığımız bir başka neden ise aynı fişin birden fazla kez aynı veya farklı kullanıcılar tarafından gönderilmesidir. Reddedilme nedenlerinden bir diğeri ise fişin alışveriş tarihinden itibaren 5 gün içerisinde yollanmamasıdır. Bir başka reddedilme nedeni kampanya katılım sınırının aşılmasıdır.

Fişim devamlı reddediliyor, neden?

Kampanya şartlarına ve uygulama kullanım koşul ve yükümlülüklerine uymayan fişler reddedilmektedir.

Kazandığım ödülleri uygulama içerisinden nasıl görebilirim?

Kazandığınız ödüller uygulama → menü → kuponlarım seçeneği altında görüntülenmektedir. Son kullanım tarihine kadar kullanılmayan ödüller ise uygulamadan otomatik olarak silinmektedir.

Ödülümü nasıl kullanacağım?

Fişiniz onaylandığında size gönderilen bildirimde kazandığınız ödülün hangi tarihe kadar geçerli olduğu, nasıl kullanılacağı ve daha fazla bilgiye nasıl ulaşacağınıza dair bilgiler ve yönlendirmeler bulunmaktadır. Ödüllerinize ve kullanım bildirimlerine son kullanım tarihine kadar uygulama → menü → kuponlarım bölümünden de ulaşabilirsiniz.

Kuponum ne zamana kadar geçerli?

Her kampanyanın ödül kuponunun geçerlilik süresi birbirinden farklıdır kampanya koşullarına göre değişiklik gösterebilir. Kuponunuzun ait olduğu kampanya koşullarını -süresi geçmemiş ise uygulamadan- veya web sayfasından okuyup geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Ödül kuponum geçersizmiş, neden?

Uygulama menü, kuponlarım bölümünde tarif edildiği şekilde kuponunuzu kullanamıyorsanız ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz. Problemi yaşadığınız il, ilçe ve kabul edilmeme nedenini uygulama içerisinden aktardığınızda ödül sağlayıcı ile mesajınız paylaşılacaktır.

Adresime gönderilecek ödüllerim için adresimi nasıl güncellerim?

Bazı kampanyalarımızın ödülleri adresinize yollanmaktadır. Adres bilgileriniz için Çek Kazan uygulamasına kaydolduğunuzda doldurduğunuz bilgiler esas alınmaktadır. Eğer adresinizi kontrol etmek veya güncellemek isterseniz uygulama → menü → profil bölümünden gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz. Ödül gönderimlerinde bu bölümde belirttiğiniz güncel bilgiler esas alınmaktadır.

Sinema kuponum neden aktif olmuyor?

Kuponunuzun aktif olabilmesi için Sinema gişesinde olmanız gerekmektedir. Örneğin kazandığınız sinema bileti ödülünü kullanmak istiyorsanız sinemaya giderek uygulamayı kullanabilirsiniz. Gişeye gittiğinizde internet bağlantısı ve GPS açık, telefonunuzun ‘sahte lokasyon’ seçeneğinin kapalı olduğundan emin olunuz.

Sinema kuponumun geçersiz olduğunu söylediler, neden?

Uygulama Menü → kuponlarım bölümünden ulaşacağınız bildirimde kuponunuzu hangi filmlerde, ne zamana kadar nasıl kullanabileceğinize dair tüm detaylar bulunmaktadır. Gişe görevlisine uygulama içerisindeki bu mesajı göstererek pos makinesinde doğru uygulama ve kampanyayı seçmesini isteyebilirsiniz.

Sinema kuponunu aktifleştiremiyorum, siz aktifleştirebilir misiniz?

Tüm kampanya kurallarında belirtildiği gibi tanımlanan kuponlar sadece kullanıcılar tarafından aktifleştirilmektedir. Kupon aktifleştirmesi ile ilgili bölümleri tekrar okuyunuz.

Aktif edilen kuponların geçerlilik süresi nedir?

Aktive edilen sinema bilet kodları aynı gün içerisinde sadece aktive edilen sinema salonlarında kullanılabilir. Aktive edildikten sonra aynı gün saat 24:00’a kadar kullanılmayan kodlar geçerliliğini yitirecektir.

Yanlışlıkla kuponu aktive ettim, düzeltir misiniz?

Kupon aktifleştirmeleri bizzat kampanya katılımcıları tarafından yapılmakta ve dijital sistemlerdeki işlemlerin geri alınması mümkün olmamaktadır.

Uygulama “sahte lokasyon” hatası veriyor ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde veya bazı web sayfalarını ziyaret sonucunda sahte lokasyon programları cep telefonunuzda aktif olabilir.  Telefonunuzun ayarlar → geliştirici seçenekleri → sahte konumlara izin ver seçeneğinin aktif olmadığından, eğer aktif ise kapatıldığından emin olarak tekrar deneyiniz.

Yakıt puanım yüklenmedi, neden?

Yakıt puanlar kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Data Paketim yüklenmedi, neden?

Data Paketleri kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Ödül kartım gönderilmedi, neden?

Ödül Kartları kampanya kuralları ve uygulama menü → kuponlarım bölümünde ulaşacağınız kurallara istinaden ödül sağlayıcı tarafından gerçekleştirilecektir. Ödül bildiriminde veya kampanya kurallarında yer alan ödül sağlayıcı Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz

Uygulamaya nasıl kayıt olurum?

Kullandığınız telefon tipine göre App Store veya Google Play’den Çek Kazan uygulamasını indirdikten sonra ilk açılacak ekranda yer alan bilgileri doldurunuz. Size gönderilen doğrulama kodunu telefonunuza girdiğinizde kayıt işleminiz tamamlanmış olacaktır.

Uygulamadan kaydımın silinmesini istiyorum, nasıl yaparım?

Çek Kazan uygulama üyeliğinizi istediğiniz anda sebep göstermeksizin, aşağıdaki şekilde iptal edebilirsiniz. destek@barn.com.tr adresine yapılacak talepten sonra sistemde kayıtlı bulunan e-postanıza gönderilen silme talebini onaylamanız durumunda iptaliniz gerçekleşecektir. İptal işleminden sonra aynı telefon numarasıyla yeni üyelik oluşturmanız, kampanyalara katılarak ödül kazanmanız mümkün olmayacaktır.

Telefon numaram değişti. Uygulamayı yeni numarama kaydedebilir miyim?

Uygulama içerisinden paylaşılan fişlerin değerlendirilmesi sonucunda yasal kampanya kurallarına göre tanımlanan ödüller katılımın sağlandığı cep numarası tarafından kullanılmaktadır. Bu yüzden telefon numarası değişimi mümkün değildir.

Telefon cihazım değişti. Uygulamadaki ödüllerim ve bilgilerim kaybolur mu?

Cihaz değişimleri sonrasında Çek Kazan uygulamasını tekrar yükleyerek, kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapmanız durumunda, uygulamayı hiçbir bilginiz kaybolmadan kullanmaya devam edebilirsiniz.

Uygulamaya kamera iznini nasıl verebilirim?

Android telefonlarda Ayarlar → Uygulamalar → Uygulama Yöneticisi → Çek Kazan uygulaması adımlarını takip ederek İzinler kısmından kamera seçeneğini aktifleştirerek,

IOS telefonlarda Ayarlar → Çek Kazan adımları takip edilerek Kamera sekmesini aktifleştirdikten sonra tekrar deneyiniz.

Telefondaki sahte konum uygulamasını nasıl kaldırabilirim?

Telefonunuzun Ayarlar → Geliştirici seçenekleri → Sahte konumlara izin ver seçeneğinin aktif olmadığından eğer aktif ise kapatıldığından emin olarak tekrar deneyiniz.

Uygulamayı yüklemeye çalışıyorum, olmuyor neden?

Uygulamayı indirememe durumu Çek Kazan uygulaması ile alakalı bir problem değildir. İnternetinizde bir sorun olmadığını düşünüyorsanız Apple Store için; Uygulamanın Apple Store’dan indirilememesi konusunda Apple Destek Hattı 00800 448 829 878 numaralı telefondan, Google Play içinse Google Play Yardım bölümünden destek alabilirsiniz.

Kayıt olmam için onay kodu gelmedi, neden?

Aktivasyon kodu servis sağlayıcısı tarafından gönderilmektedir. Cep telefonu servis sağlayıcınız ile görüşerek kayıt kodunu gönderen iletişim numarasının yasaklı listesinde olup olmadığını kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz.

Profilimde adresimi güncelleyemiyorum, neden?

Uygulama Menü → Profil bölümüne girdikten sonra Posta Kodu, İl, İlçe, Adres 1 ve Adres 2 bölümlerini ayrı ayrı doldurarak adresinizi tamamladıktan sonra klavyeyi kapatmak için ekranda herhangi bir noktaya dokunduktan sonra güncelle butonuna basabilirsiniz.

Bildirimler gelmiyor neden?

IOS telefonlarda Ayarlar → Bildirimler → Çek Kazan adımları takip edilerek Bildirimlere İzin Ver sekmesinin aktif olması gerekmektedir.
Android telefonlarda Ayarlar → Uygulamalar → Uygulama Yöneticisi → Çek Kazan uygulaması adımlarını takip ederek İzinler kısmından Bildirimler seçeneğinin aktifleştirilmesi gerekmektedir.

Size nasıl ulaşırım?

Dijital platformumuzda üyelerimizle olan tüm iletişim kalıcı ve takip edilebilir olması için yazılı olarak sağlanmaktadır. Uygulama kullanımı ve kampanyalara ait yasal koşullar, yönlendirmeler yeterli olmadığı durumlarda uygulama menü–destek–görüş bildir bölümünden bize ulaşabilirsiniz. Talepleriniz hafta içi mesai saatleri 09:00 – 18:00 arasında yazılı olarak cevaplanacaktır.

Gönderdiğim taleplere cevap alamıyorum, neden?

Uygulama içerisinden gelen her talep hafta içi mesai saatleri içerisinde (09:00 – 18:00) cevaplanmakta, cevaplar ya uygulama içerisinden ya da kullanıcının kayıt esnasında belirttiği mail adresine gönderilmektedir. Spam bölümü dahil kontrol eder misiniz? Gelen taleplere telefon ederek veya SMS göndererek cevaplama sistemi mobil uygulamamızda bulunmamaktadır.